1 hovor s paní na domácí spolupráci

MALÝ ZÁPIS Z JEDNÁNÍ PO TELEFONU 

S PANÍ NA DOMÁCÍ SPOLUPRÁCI

NABÍZENÍ JEDNÉ DESETINY APARTMÁNU U MOŘE

TELEFONOVALI: zájemkyně o činnost MALÁ DOMÁCÍ AGENTURA a Václav ŽENÍŠEK

DOHODLI:

Že bude paní používat Grafy produktivity, na kterých si povede až 12 dalších externích spolupracovnic pod sebou.

Že četla stránku VÝDĚLKY, kde je 8 činností a 3 činnosti k tomu, které se dají vykonávat

Že se uvedou na Grafech produktivity a bude se zobrazovat množství, aby se lidé mohli porovnávat.

Že bude sama volat nabídku na jednu desetinu apartmánu u moře

Že oněch 10,- Kč za ANO je příspěvek na „MALOU DOMÁCÍ KANCELÁŘ“ Aby se to dobře marketingově inzerovalo.

 

Probírali jsme variantu dojíždění do kanceláře, hodinu tam, hodinu zpět, že takto je to pohodlnější a lze pracovat třeba jen 1,5 hodiny denně. Což při práci v kanceláři nejde, tam jsou směny třeba 6 hodin, 5 hodin, 8 hodin. Aby stroje, stoly, a kanceláře byly řádně vytížené.

 

Kdežto tady, že si k „malé domácí kanceláři“ postupně na facebooku sežene cca 4 spolupracovnice pod sebe na to samé.

A to, že jí do budoucna více uživí, když bude mít dalších několik lidí pod sebou.

Zapsal: Václav Ženíšek

 

Odkaz:

http://www.konzultacni-spolecnost.cz/zakazky/id29077/

 

TEXTY ZE STRÁNEK VÝDĚLKY:

10 PRACI - VÝDĚLKY - VYDĚLKY- OBCHODNÍ SÍť PRACUJÍCÍ PRO KONZULTAČNÍ SPOLEČNOST, s.r.o. - Nabízení jedné desetiny apartmánu u moře, zasílání SMS, podávání inzerátů, nabízet realitním makléřům spolupráci a dělat s nimi dotazníky.

 

 

1) Nabízení jedné desetiny apartmánu u moře. za 750,- Kč za klienta a s příspěvkem na "MALOU DOMÁCÍ KANCELÁŘ" 10,- Kč za 1 ANO.

1) Nabízení jedné desetiny apartmánu u moře. za 750,- Kč za klienta. S příspěvkem na "MALOU DOMÁCÍ KANCELÁŘ" 10,- Kč za jedno „ANO“ (za ověřené, neboli verifikované ANO).
Konkrétní příklad: 10 klientů týdně, tedy až 40 klientů měsíčně. Tedy až 7.500,- Kč týdně tedy až 30.000,- Kč měsíčně. Jako makléř junior v jiné realitní kanceláři (ale nesháníte ale náběr nemovitosti).
Další postup s klientem probíhá takto (pro Vaši informovanost):
nejprve se posílá předtelefonní SMS zpráva, že se bude telefonovat a pak se telefonuje nabídka 0,1 apartmánu. A její zaslání na email. A pošle se vzorový email s odkazem na video, nabídky podílu jedné desetiny apartmánu, i s výpočtem. Klient si vše prohlédne. A asi za týden se klient na podíl zavolá, jestli se mu nabídka líbí. To je celé.
A pak budou hlásit po telefonu výsledky paní Ulrichové a paní Krtičkové. Výsledky se hlásí psaním do skupiny na whatsappu, Skupina volání 0,1 podíl. Ve skupině je i vzor, jak se takové hlášení píše. Po nahlášení „ANO“ Posílá se ředitelům email s odkazem na video na nabídku 0,1 apartmánu. A pak za 1 týden klientu zavolá, jestli se mu to líbí. A pak, když bude klient chtít, domluví se schůzka, buď u paní Urbanové, nebo s panem Šámalem. A na schůzce se probere, že se vkládá dává 100.000 do družstva na koupi apartmánu, a k tomu a 10.000 Kč jako upisovaní poplatek. Avšak procenta zhodnocení mu z celých 110.000 Kč. Ale z těch 10.000 Kč se platí 750,- Kč tomu operátoru odměna (realitní meziprovize, za sms kování, telefonování a posílání emailů).
Odměna je tedy splatná, až když klient zaplatí. Ažaž když jsou z klienta složeny peníze, upisovací poplatky.
Za osobní schůzky se platí také odměna, také až když jsou z klienta složeny peníze, z upisovacíích poplatků.
10,- Kč za každé verifikované ANO. Když jsou investoři, a investují na provádění této činnosti svoje peníze, tak za účelem, že mají také pak odměny. Jsou tedy jakoby na 4. Pozici (na investiční pozici) a mají také odměny á 750,- Kč za klienta na jednu desetinu apartmánu, tedy také 750,- Kč. A z jejich peněz se platí za 1 verifikované ANO 10,- Kč. Je to malá záloha, ale je.
Investoři na 4.pozici tak nakupují předběžné klienty na jednu desetinu apartmánu. Například 100 předběžných klientů. A když jim z nich například 10 klientů na jednu desetinu apartmánu vyjde, tak mají procenta ke své investici, třeba 2 x tolik, někdy i 3 x tolik. A právě díky takovýmto investorům můžeme např. studentkám na vysokoškolských kolejí platit hned, každého 15.tého a 30.tého dne v měsíci a pak k tomu ještě po 2-3 měsících realitní meziprovize.
Tak já věřím, že v této nabídce máte jasno.

 

1. SMS ka řediteli firmy ze Seznamu.
1. SMS ka řediteli firmy ze Seznamu.
Dobry den, Konzultacni spolecnost, s.r.o., Rada bych se Vas nezavazne zeptala, zda muzeme zavolat a zaslat na email obchodni nabidku spolecnosti SEMDA na moznost jedne desetiny apartmanu u more.
Na desetinu nemovistosti se plati 540,- Kc mesicne a zisk z pronajmu je az 12.000 Kc rocne. Dovolim si za 2-3 hodiny zavolat, zda mohu poslat email. To je vse. Dekuji.
______________
PROVEDLI JSTE ZASLÁNÍ předtelefonní SMS??
Řediteli firmy? Pro zaslání naší nabídky?
Jestli můžeme poslat email s odkazem na naše video s nabídkou na jednu desetinu apartmánu u moře.

 

2) Zasílání SMS: za 7.500,- Kč za klienta

2) Zasílání SMS: za 7.500,- Kč za klienta (nebo za 15.000,- Kč při zakoupené V.I.P. členství MODROU KARTOU).
Konkrétní příklad: 3 klienti měsíčně. Tedy buď 22.500,- Kč nebo 45.000,- Kč. Jako makléř v jiné realitní kanceláři (neshání ale náběr).

3) Zasílání SMS realitním makléřům: za 7.500,- Kč za jimi sehnaného klienta

3) Zasílání SMS realitním makléřům: za 7.500,- Kč za jimi sehnaného klienta (nebo za 15.000,- Kč při zakoupené V.I.P. členství MODROU KARTOU).
Konkrétní příklad: 3 jimi sehnaní klienti měsíčně. Tedy buď 22.500,- Kč nebo 45.000,- Kč. Jako makléř teké realitní provizi, pro sebe a svou realitní kancelář, kde pracuje. (A výhodou je, že neshání náběr, to by se mohlo líbit.).

Pracuje se tak, že se uloží do mobilu 1 SMS pro realitní makléře a ta se jen rozposílává na čísla v inzerátu na reality.bazos. cz . Tam jich je hodně. A kdo odpoví, tak asi bude chtít podklady, ty mu zašlu, ale musíte jen na realitního makléře vyzvědět emial. To je celé. Je to jednoduché, že by to mohly dělat i maminky na MD. Záleží na nich, kolik sms si pošlou a kolik realitních makléřů a makléřek si pod sebe seženou. A pak z nich budou mít peníze, a to je pro ně „dobrý obchod“.

4) Telefonovat zhodnocování:

4) Telefonovat zhodnocování: za 300,-, 600,- 1.200,- 2.400,- nebo za 300,- Kč za 1 klienta.

5) Telefonovat a kontaktovat finanční poradce na spolupráci:

5) Telefonovat a kontaktovat finanční poradce na spolupráci, a nabízet jim, že by vyřizovali naše klienty na byty za odměnu 15.000,- Kč nebo za odměnu 22.500,- Kč. Kontaktují se jen ti finanční poradci, kteří mají whatsapp. A posílají je jim přes whatsapp zprávy, že máme dalšího klienta, a jestli o něj mají zájem. Později se budou kontaktovat prodejci interiérů, kuchyní, podlah, koupelen atd. Na tom samém principu.

6) Dotazy na zajiš´tování zájmu o pořízení si od nás reklamy s náhodnými příjmy:

6) Dotazy na zajiš´tování zájmu o pořízení si od nás reklamy s náhodnými příjmy. Ceny reklamy: za 190,-, 360,- 720,- a odměny: 28,- , 54,- , a 108,- za 1 klienta, který zaplatí. A k tomu jsou ještě následné mezi provize za reality (á 7.500,- Kč za klienta)

7) STAVEBNÍ FIRMY: nabízení spolupráce:

7) STAVEBNÍ FIRMY: nabízení spolupráce
Konkrétní příklad: 1. SMS ka stavební firmě
Dobry den, na zaklade Vasi prezentace na Seznamu jsem se jen chtěla zeptat, jestli byste nemeli zajem o spolupraci, o stavebni zakazku, jedna se o male radove domy a v nich byty.
Za hodinu, dve zavolam, a domluvime dalsi postup, ze Vam poslu emailem odkaz na vice informci. ............., Konzultacni spolecnost, s.r.o. ).

8) Nabízení velké spolupráce, na možnost společné výstavby bytového domu:

8) Nabízení velké spolupráce, na možnost společné výstavby bytového domu: Tedy buď 22.500,- Kč nebo 12.000,- Kč + 10.500,- Kč pro telefonistu předjednávajího telefonistku předjednávající).


Všichni víme, že je potřeba mít jasno v penězích.

============================

9) Nabízení snížení hypoték ŘEDITELÚM FIREM:

9) ŘEDITELÚM FIREM: nabízení snížení hypoték jednak refinancováním hypotéky přes spolupracující finanční poradkyni a dále před prodání Modrých karet klientům, jenž již mají hypoteční úvěr.
Konkrétní příklad: 1 klient na snížení hypotéky týdně: A z klienta, který koupí Modrou kartu a sežene smskování klienta 7.500,- Kč realitní meziprovize (ve struktuře nad klientem na snížení hypotéky).

10) AUTOBAZARY: nabízení spolupráce na prodávání Modrých karet kupcům na auta:

10) AUTOBAZARY: nabízení spolupráce na prodávání Modrých karet kupcům na auta také a webových stránek a našeho sms kování klientů na koupi aut.
Konkrétní příklad: 1 autobazar týdně. Tedy 15% z prodané reklamy (i z opakované tranže). A z klienta, který koupí Modrou kartu a sežene smskování klienta 7.500,- Kč realitní meziprovize (ve struktuře nad panem autobazaristou).

11) PODÁVÁNÍ INZERÁTU NA INZERTNÍ SERVERY:

10) 11) PODÁVÁNÍ INZERÁTU NA INZERTNÍ SERVERY: za 6,- Kč za link na podaný inzerát + 7.500,- Kč (nebo 750,- Kč) za klienta, který vyjde.
Konkrétní příklad: seznam 59 inzertních serverů zdarma pro inzerci nemovitostí.
Text inzerce na internet: a jeho podání:
Obrázky: zašlou spolupracovnice.
Odkaz:




Takže v tom máme pořádek.