Středisko na slevové kupóny na masáže 2 – odměny pro ředitele firem za vyplňování dotazníků

3 lidi vedou středisko

Václav Ženíšek, Přemysl Kopecký a Radek Hájek

(Václav Ženíšek telefonující, dále pan personální na brigádníky na SMS, dávající čísla a také obsluhující klienty vydáváním slevových kupónů /Přemysl Kopecký/  a pan na klienty (na klientský servis, na budoucí smlouvy s klienty, kteří kladně odpoví, pracovat s nimi) /Radek Hájek/.  

Cíle: na jedné straně přivést potencionální zákazníky na masáže a získat ještě odpovědi na otázky ze 3 dotazníků

 

Nápad:

Volat ředitele, na dotazníky, že za vyplnění dostanou SLEVOVÝ KUPÓN.

 

Princip telefonního hovoru: probrat, že jsme developerská organizace, a že máme otázky na bydlení a na investice do nemovitostního fondu na výnosy z pronajímání bytů a z kupování a prodeje pozemků.

To musí v telefonu zaznít. A buď položí, telefon, nebo bude pokračovat v hovoru.

 

A když bude pokračovat, tak se s ním dohodnout na vyplnění dotazníku č. 1 – 5 otázek (jestli má zájem o pořízení levného bydlení atd.).

Zisk za klienta na byt je 7.500,- Kč. A klient na masáže.

Předpoklad volání:

Např: 100 čísel

Z nich 70 dovoláno

Z nich 35 souhlasů, že se jim to líbí

Z nich 20 odpovědí

Z nich 2-5 potenciálních klientů na byty a na další nabídky

A z nich cca 1 vyjde (statistika).

 

PRACNOST:

Navolat 100 čísel, 35 souhlasů, cca 8 hodin, cca 800,- virtuálních peněz

Poslat 35 dotazníků č. 1 – na bydlení

Zavolat znovu, převolat, a probrat jejich odpovědi po telefonu, požádat o ně a zaznamenat je (klasická práce telefonní operátorky).

Vyplňují se tedy dotazníky po telefonu a druhá strana na ně buď kouká, nebo koukala, nebo je viděla, alespoň zběžně.

Na respondenta (na dotazující osobu) máme jméno, telefon a email.

Takže se odevzdává jméno, telefon, email a jeho odpovědi. Ty se evidují a postupují dále ke klientskému zpracování. Z otázek jsou buď klienti na bydlení, nebo klienti na investici 20.000,- Kč. A z obojího pak jsou peníze. Za klienta na byt 7.500,- Kč, když klient vyjde a za klienta na Svěřenský fond na investici 20.000,- Kč třicet procent, (30%), tedy 180,- Kč, když klient vyjde (obchodnice, která klienta dodělává, má 70%, tedy 420,- Kč).

Kolik jich asi bude?

To se musí vyzkoušet, takový pilot, ale statistika věda je a má svoje údaje. Tak ze života:

 

DO TOHO SMS kování:

Do toho jedou tak 4 brigádníci SMS. Ti získávají v průměru min. 1 ANO denně. To už je vyzkoušené. Jsou kariérně na 1. pozici, tedy pod paní dělají DOTAZNÍK č. 1. na 2. pozici. Tím pádem má paní dělající dotazníky č. 1 v podstatě skoro jisté příjmy. Z SMS kařů.

SMS kaře shání paní personální inzercí na Facebooku do skupin a pomáhat může paní z klientského servisu – pozice č. 3.

 

Výnosnost:

Za klienty na byty

Za klienty na masáže

 

Dotazník č. 2 a dotazník 16 otázek . dávat po masážích s sebou, s tím, že pak se později zavolá a proberou se odpovědi.

Také by se mohl dávat možná při klientům při masážích, to se musí vyzkoušet. Ale kdyby se podíval dotyčný respondent na otázky, tak by pak mohl v klidu odpovědět na schválně položenou otázku, a to, jestli by měl odpověď nějaké ANO. A když ano, tak že bychom jej pak konstatovali telefonicky, zavolali.

 

CO JE K TOMU POTŘEBA:

Telefonní čísla na ředitele firem – máme.

Zbytek máme (mobily, čas atd.).  Můžeme to tedy tak nějak pomalu vyzkoušet.

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Odkaz na toto na internetu:

Odkaz na tyto stránky na internetu:

http://www.konzultacni-spolecnost.cz/zakazky/id30010/