Toyota Aygo 1.0 Linea Luna
Cena: od 97.500,- Kč (cena z aukce, z dražby)
09.1999, 171'700 km, Benzin Bleifrei 12.0 L, 230 PS/169 KW, Automat, pohon na všechna 4 kola
NABÍDKA na REKLAMU NA VOZIDLE s MOŽNÝMI PŘÍJMY
za pasivní získávání klientů na reality Vám zaplatíme:
KONZULTAČNÍ SPOLEČNOST, s.r.o.
Nabídli bychom Vám 3 možnosti reklamy.
OTEVŘENÁ POZICE III. třídy: pro
256 účastníků
a) základní varianta, za 1.900,- Kč / 1 rok – s možným náhodným příjmem až
15.000,- Kč a až 30.000,- Kč (vyplácí se 1x)
OTEVŘENÁ POZICE II. třídy: pro
64 účastníků
b) prémiová varianta, za 3.600,- Kč / 1 rok –
s možným náhodným příjmem až 30.000,- Kč a až 45.000,- Kč (vyplácí se 2x)
OTEVŘENÁ POZICE I. třídy: pro
16 účastníků
c) luxusní varianta, za 7.200,- Kč / 1 rok –
s možným náhodným příjmem až 45.000,- Kč a až 60.000,- Kč (vyplácí se 3x)
Výnosy
za reklamu na autě firmám k z realitních provizí:
a) …. 15.000,- Kč – 30.000,- Kč
b) …. 30.000,- Kč – 45.000,- Kč
c) …. 45.000,- Kč – 60.000,- Kč
Vysvětlení:
Reklama by byla na Vašem autě a k tomu na internetové
stránce s našimi bannery, takže by byla viditelná jak Vaše reklama na autě, tak
ale i naše nabídky na internetu, kdy byste za klienta na naše realitní a finanční produkty
obdržel meziprovize (ty máme garantované u notáře). A
tím, že byste měl náhodné příjmy, jsme pro vás zajímavější, než ostatní.
ZÁKLADNÍ
VARIANTA: Základní část reklamy je reklamní banner. Ten bychom umístili na webové stránky
spolu s našimi bannery. A spustili bychom 1 x za rok reklamní kampaň,
interaktivní reklama, která přivádí zákazníky. Vaše firma by tak byla
zviditelněna po celý rok. A mohli by Vás tak oslovit i další potenciální
zákazníci, kteří nové bydlení třeba hledají.
PRÉMIOVÁ
VARIANTA: Prémiová varianta je základní varianta
s rozšířením o vlastní naší
činnost interaktivního získávání realitních klientů. Část investovaných
finančních prostředků jde na reklamu a další část na interaktivní získávání
realitních klientů, ze kterých jsou právě ty realitní podíly.
LUXUSNÍ
VARIANTA: Luxusní varianta je prémiová varianta
s rozšířením o získávání klientů profesionálním callcentrem. To bude stát
další náklady, ale zase přinese nové a další realitní klienty.
Účetní ošetření
náhodného příjmu: je přes Svěřenský fond (to je v souladu se zákonem a
tudíž v pořádku).
Povolení: platností
Svěřenských fondů pro každou rodinu schválených zákonem NOZ s účinností od
1.1.2014
Platností Dohledové
organizace řádně zapsané Obchodním soudem, což svěřenské fondy pod zákona z Quebecku vyžadují.
Dohledy: právní dohled,
projektový dohled, ekonomický dohled, účetní dohled
UJASNĚNÍ NA
ZAČÁTKU
Lidé rádi něco získávají.
A takhle, když je možnost získávat peníze za klienty z poskytování reklamy, na svém autě a souběžně na internetu, tak proč jí nevyužít?
Byznys plán má 2 části. Část A a
Část B. Část A je reklama a získání části peněz za reklamu jako nutnou a
podmiňující a související investici k náhodným příjmům z realitní
činnosti, kdy je třeba investovat 1.a.) do strojů na podávání
inzerce, 1.b) do placení ručního sms kování a 1.c) do činnosti
práce callcentra provádějícího telemarketing a průzkumy trhu a dotazníky, a
z nich získávání předběžných klientů.
A Část B., to je realitní a developerská činnost, pro získané
klienty zajišťování pozemků, stavebního povolení a stavby.
A obě části, Část A a Část B. jsou spolu navzájem propojené a v symbióze, a ve franchise a ve vzájemném doplňování se.
A naše produkty a nabídky v našem ESHOPU jsou zde: